Városlista
2024. november 23, szombat - Kelemen

Hírek

2019. Május 14. 11:33, kedd | Helyi
Forrás: Dunaszegi Közös Önkormányzati Hivatal

Álláshirdetés - pénzügyi-gazdálkodási előadó

Álláshirdetés - pénzügyi-gazdálkodási előadó

Dunaszegi Közös Önkormányzati Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet

Dunaszegi Közös Önkormányzati Hivatal pénzügyi-gazdálkodási előadó munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Győr-Moson-Sopron megye, 9184 Kunsziget, József Attila utca 2.

A munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

1. melléklet 19. Pénzügyi és számviteli feladatkörök

Ellátandó feladatok:

Kunsziget Község Önkormányzata költségvetésének és beszámolójának elkészítése, főkönyvi számlák egyeztetése, a könyveléssel, kontírozással, pénzügyi ügyintézéssel, a vonatkozó nyilvántartások vezetésével, adatszolgáltatásokkal, leltározásal, készletek nyilvántartásával kapcsolatos pénzügyi-gazdálkodói feladatok végrehajtása.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Az államháztartás rendje szerinti önkormányzati és intézményi számviteli, pénzügyi-gazdálkodási és könyvelési feladatok végrehajtása.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései , valamint a(z) Kunsziget Község Önkormányzata Képviselő-testületének 10/2018. (XII. 5.) önkormányzati rendelete a Dunaszegi Közös Önkormányzati Hivatalában foglalkoztatott köztisztviselők 2019. évi illetménykiegészítéséről rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

• Magyar állampolgárság,

• Cselekvőképesség,

• Büntetlen előélet,

• Középiskola/gimnázium, államháztartási pénzügyi-könyvelési területen szerzett legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,

• Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

• gyakorló szintű számviteli/pénzügyi szoftverismeret (ASP rendszer ismerete)

• gyakorlott szintű MS Office (irodai alkalmazások)

• B kategóriás jogosítvány

• saját használatú gépjármű

• közigazgatási alapvizsga

• közigazgatási szakvizsga

• ECDL

• főiskola, felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai felsőfokú szakképesítés

Elvárt kompetenciák:

• kiváló szintű önálló, pontos, precíz és gyors munkavégzés,

• kiváló szintű együttműködési és kapcsolatteremtő készség,

• kiváló szintű rendszerszemlélet,

• kiváló szintű szóbeli és írásbeli kommunikációs készség,

• kiváló szintű terhelhetőség, stressztűrő képesség,

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

• végzettséget, szakmai gyakorlatot igazoló dokumentumok másolata

• 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány (speciális adattartalmú igazolás - "KTTV 18 év alatt+fogl 2017")

• a pályázó nyilatkozata arról, hogy kinevezését követően vagyonnyilatkoztot tesz az egyes vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségekről szóló 2007. évi CLII. törvényben foglaltak szerint

• a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul

• a pályázó nyilatkozata arról, hogy a Kttv. 84-85. §-aiban meghatározott összeférhetetlenség vele szemben nem áll fenn

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2019. május 19.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Antal Péter nyújt, a 96/352-012, 06/20-313-1224 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

• Postai úton, a pályázatnak a Dunaszegi Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (9174 Dunaszeg, Országút utca 6. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: I/3137/2019. , valamint a munkakör megnevezését: pénzügyi-gazdálkodási előadó.

• Elektronikus úton dr. Antal Péter részére a jegyzo@dunaszeg.hu E-mail címen keresztül

A pályázat elbírálásának határideje: 2019. május 24.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

Dunaszegi Közös Önkormányzati Hivatal honlapja (www.dkoh.hu) és Facebook oldala - 2019. május 8.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2019. május 8.

A pályázati kiírás közzétevője a Belügyminisztérium (BM). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a BM részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.

Ezek érdekelhetnek még

2024. November 04. 14:07, hétfő | Helyi

K&H: indul a „pénztanárok” versenye

a TikTokon csapnak össze egymással a pedagógusok

2024. Szeptember 25. 07:52, szerda | Helyi

NAV: szeptember 30-ig igényelhető vissza a külföldi áfa

2024. Szeptember 13. 06:00, péntek | Helyi

PM: az IMF is támogatja a magyar EU-elnökség célkitűzéseit

A Nemzetközi Valutaalap (International Monetary Fund, IMF) szerint a magyar gazdaság növekedése az uniós rangsor élmezőnyében lehet jövőre

2024. November 22. 09:59, péntek | PR

Többen látják az egyetlen járható útnak a lakásbérlést a fiatalok számára

még mindig sokan vannak azonban, akik szerint pénzkidobás ingatlant kivenni